Tuotteet ja tuotehinnat
Tuotteiden hinnat on ilmoitettu tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteidemme hintaan sisältyy arvonlisävero. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
Maksutavat
Tilauksen voi maksaa verkkopankissa. Käsittelemme arkisin klo 12 mennessä tilillemme saapuneet maksut ja siirrämme tilaukset käsittelyyn samana päivänä.
Maksamattomat tilaukset
Varaamme oikeuden peruuttaa tilaus, mikäli sitä ei ole maksettu tilillemme viiden pankkipäivän kuluessa.
Huomaamaton toimitus
Kunnioitamme asiakkaidemme yksityisyyttä. Pakkaamme tilaukset aina huomaamattomiin valkoisiin tai rsukeisiin paketteihin, postituspusseihin tai kirjekuoriin. Lähetyksissä ei ole yrityksemme tai tuotteiden logoja, eikä lue mainintaa kauppamme nimestä.
Toimitustavat
Käytämme lähetysten toimittamiseen ensisijaisesti Matkahuollon palveluja tai Postia. Varastotilanteesta riippuen tuotteet lähetetään mahdollisimman pian, useimmin samana arkipäivänä, mutta kuitenkin viimeistään kahden seuraavan arkipäivän aikana maksun vastaanottamisesta. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi asiakas saa saapumisilmoituksen sähköpostilla. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa. Kirjelähetykset toimitetaan tavallisen kirjepostin mukana toimitusosoitteeseen ovelle tai postilaatikkoon asti.
Toimituskulut
Toimituskulut muuttuvat ostoskorin sisällön, painon tai tilaajan valinnan mukaan. Toimituskuluja voit koko ajan seurata ostoskorista. Mikäli pakettia ei noudeta määräajassa ja se palautuu toimipaikkapalautuksena, uudelleenlähettämisen kulut veloitetaan etukäteen tilaajalta.
Myyntialue
Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle.
Varastotilanne
Verkkokaupan varastotilanne ei vastaa myymälän varastotilannetta. Jos haluat ajankohtaista tietoa myymälän varastotilanteesta, ole yhteydessä myymäläämme viestitse, puhelimitse tai sähköpostitse.
Emme vastaanota tilauksia puhelimitse, sähköpostitse tai myymälässä. Puhelimitse, sähköpostitse tai myymälässä tehdyt tiedustelut eivät ole sitovia tilauksia. High & Life ei takaa, että näillä tavoin tiedusteltua tuotetta olisi myöhemmin saatavilla. Tiedustelu ei ole myöskään asiakkaan osalta sitova. Käsittelemme sitovina tilauksina ainoastaan verkkokauppamme kautta tehtyjä, etukäteen maksettuja tilauksia.
Emme varaa tuotteita maksamattomiin tilauksiin.
Toimitusaika
Pyrimme käsittelemään ja postittamaan verkkokaupassa tehdyt tilaukset tavallisesti samana taikka viimeistään kahtena seuraavana arkipäivänä maksun vastaanottamisesta. Pyrimme varastomme aktiivisena erityisesti suosituimpien artikkeleiden suhteen, mutta jos jokin tilaamasi tuote on tilapäisesti loppu, ilmoitamme tästä sähköpostitse. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuullisen ajan kuluessa lisää, tilaus voidaan toimittaa osissa.
Palautusoikeus
Verkkokaupan asiakkailla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksensa tai osa siitä 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee ainoastaan käyttämättömiä, myyntikelpoisia tuotteita. Sinetöidyn pakkauksen avaaminen aiheuttaa palautusoikeuden raukeamisen. Sinetöimättömiin tuotteisiin voi tutustua samaan tapaan kuin myymälässä, eli tavaraan voi tutustua päällisin puolin. Tuotteen ottaminen käyttöön tavalla, joka tekee siitä kelpaamattoman myyntiin aiheuttaa palautusoikeuden raukeamisen.
Viallisen tuotteen palautus
Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sivuston yhteydenottolomakkeen kautta. Viallinen tuote vaihdetaan pääsääntöisesti ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Myyjä ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu myyjän kanssa. Myyjä ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.
Toimituksessa rikkoutuneet tai kadonneet lähetykset
Valitettavasti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetusliike ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee välittömästi vahinkoilmoitus. Ota myös yhteys myyjään, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.
Mikäli pakettisi tai kirjeesi on kadonnut matkalla, suosittelemme olemaan yhteydessä Postin tai Matkahuollon asiakaspalveluun.
Yhteystiedot
Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:
Puhelimitse ja viestitse:
050 551 0811
Sähköpostitse:
info@highlife.fi